Mark Rutte komt zondag naar Dordt: “We laten hem zien hoe trots we zijn op onze stad”
Op 15 maart mogen we weer naar de stembus. Deze keer voor de Provinciale Staten- en de Waterschapsverkiezingen. Om de kiezers daar warm voor te maken, komt de minister-president aanstaande zondag 5 maart naar onze stad. In Dordt geeft hij het startsein van de landelijke campagne van de VVD.